Skradl moje serce, nie moglam trafic lepiej. Czasem sie zastanawialam czemu tak jest, iz zakochujemy sie w kims z kim nie mozemy byc. Oliwiera poznalam na ulicy. Przechodzilam na przejsciu i wypadla mi sposrod reki reklamowka z zakupami. Ulzyl mi pozbierac jablka. Zaczerwienilam sie, kiedy zaczal do mnie zagadywac. Musialam podziekowac mu za przysluge, a on niemal natychmiastowo odrzekl, ze musze dac sie przywolac na kawe i spotkania erotyczne zawiercie. Nie moglam zastrzec. Na spotkaniu prawil mi bezustannie komplementy. To bylo urzekajace, aczkolwiek czasami mnie oniesmielal. Na tejze kawie sie niestety nie skonczylo. Wziawszy ode mnie numer komorki, zaczal wydzwaniac do mnie. Spotykalam sie z nim dluzszy okres. Strasznie zadluzylam. Po pewnym czasie tak mnie sie spodobal, ze bardzo czesto sie spotykalismy. Az w pewnym momencie zaprosilam go do siebie do malbork cichodajki. Ogladalismy film i troche wypilismy. Zaczelismy sie calowac, a skonczylo sie na seksie. Seks uczestniczyl niesamowity, nigdy nie czulam takiego podniecenia Okazalo sie ze posiada zone i nie moge sposrod nim byc.

Ostatnio z moim znajomym rozmawialismy o naszych zwiazkach. Ten temat jest nader rzadko poruszany, bo to bardzo delikatna sprawa ktora dotyczy naszego zycia osobistego. Doszlismy do konkluzji, ze brakuje nam rozrywki. Smialismy sie strasznie, bo nasze malzonki tak nas usidlily, ze teraz wspominamy tylko te czasy kiedy bylismy wolni. Wtedy to dawny czasy. Seks bez zobowiazan w dyskotece. Wpadlismy na pomysl, ze czemu by sie nie pobyc. Szukalismy po internecie ogloszen. Znalezlismy ogloszenie pewnej kobiety, ktora wykryla ochote na seks w trojkacie. Dosc dlugo zastanawialismy sie czy sie zdecydowac. W koncu zadzwonilismy po Panie Sosnowiec. Przychylna kobieta odebrala telefon. Zreszta bardzo konkretna. Umowilismy sie z nia, chociaz mielismy podejrzenie ze naciagala nas na rozmowe. Ale w efekcie spotkanie sie odbylo. I zabawa byla naprawde rewelacyjna. Wyszlismy z zalozenia ze zrobimy owe tylko raz. Ale teraz zmienilismy zdanie. Bo jezeli wszystko zorganizujemy wszystko dyskretnie to nasze malzonki nigdy sie nie dowiedza.

5 facet i wakacje.konkretne wady

Gallery

Leave a comment